Dôvera je kľúčom k tomu, aby všetko fungovalo
Pri hľadaní opatrovateľky alebo opatrovania detí nie je nič dôležitejšie ako dôvera a bezpečie. Preto musí celá komunita Babysits spolupracovať, aby sme zabezpečili čo najlepší zážitok z platformy. Tu je zhrnutie najdôležitejších krokov, ktoré Babysits podniká a aké opatrenia môžete podniknúť vy:
Opatrenia Babysits pre dôveru a bezpečnosť
Overenie preukazu totožnosti
Členovia si môžu overiť svoju totožnosť predložením oficiálneho dokladu totožnosti (napr. pas, občiansky preukaz, vodičský preukaz atď.).
Výpis z Registra Trestov
Chceme, aby ste si boli istí, že ľudia na Babysits sú dôveryhodní. Jedným zo spôsobov, ako to dosiahnuť, je poskytnúť členom na Slovensku „Výpis z Registra Trestov“.
Hodnotenie a referencie
Získajte viac informácií o opatrovateľkách a rodičoch prečítaním toho, čo o nich povedali ostatní členovia komunity prostredníctvom referencií a hodnotenia.
Bezpečné zasielanie správ
Využívajte našu službu na zasielanie správ, v ktorej sa môžete spoľahnúť na naše automatické overenie pre detekciu podvodov a podozrivého správania.
Bezpečné platby
Používame bezpečný platobný systém, ktorý nikdy nezdieľa žiadne z údajov o vašej kreditnej karte alebo bankovom účte s ostatnými. Platba cez Babysits je bezhotovostná, pohodlná a chráni vaše údaje.
Overenie profilu
Opatrovatelia a rodičia si môžu overiť svoj profil pomocou svojho vládneho preukazu totožnosti, e-mailovej adresy, telefónneho čísla a pripojením iných online profilov. Skontrolujte profil člena a zistite, aké informácie overil.
Normy komunity
Babysits má súbor noriem komunity, ktorých dodržiavanie očakávame od všetkých členov. Všetci členovia pri registrácii na platforme súhlasia s normami komunity a podmienkami služby.
Čo môžete urobiť, aby bola vaša skúsenosť bezpečná
V Babysits veríme, že máte právo robiť vaše vlastné rozhodnutia. Tu je niekoľko rád, ako zaistiť bezpečné používanie našej platformy:
Komunikujte cez Babysits
Využite službu Babysits na zasielanie správ s automatizovaným preverovaním, ktorý detekuje podvody a podozrivé správanie. Do popisu svojho profilu nikdy neuvádzajte kontaktné informácie.
Plánujte rezervácie cez Babysits
Využite rezervácie, aby ste mali jasný prehľad o nadchádzajúcich a minulých rezerváciách, ako aj o dohodnutých sadzbách a podrobnostiach o opatrovaní detí.
Plaťte cez Babysits
Platba prostredníctvom Babysits je jednoduchá, bezpečná a vysoko ju odporúčame. Používame bezhotovostný, pohodlný a bezpečný platobný systém, ktorý nikdy nezdieľa vaše údaje s ostatnými.
Starostlivo skontrolujte profily a členov
Buďte opatrní, ak natrafíte na profily, ktoré majú nedostatočný popis, nemajú konkrétne preferencie alebo pôsobia podozrivo. Dajte nám o nich vedieť prostredníctvom tlačidla Nahlásiť na ich profile.
Uchovajte osobné informácie utajené
Nikdy nezdieľajte osobné doklady, vašu adresu, e-mail, telefónne číslo ani finančné informácie s tými, s ktorými sa stretnete len online.
Usporiadajte úvodné stretnutie pred prvým opatrovaním
Pred naplánovaním prvého opatrovania sa s opatrovateľkou vždy stretnite osobne na verejnom mieste.
Skontrolujte referencie a certifikáty
Pred naplánovaním opatrovania si nezabudnite skontrolovať ich hodnotenie a referencie a požiadajte o kópie príslušných certifikátov týkajúcich sa starostlivosti o deti.
Použite vstupný formulár
Vyplňte tento formulár pred prvým stretnutím, aby ste sa vyhli problémom, ktoré môžu nastať pri opatrovaní detí.
Pomôžte predchádzať podvodom
Máte pocit, že iný člen nie je čestný alebo dôveryhodný a správa sa podozrivo? Nahláste člena a postupujte podľa našich tipov na predchádzanie podvodom.
Nahláste podozrivých členov
Odporúčame členom, aby nahlásili ostatných, ktorí porušujú naše komunitné štandardy, a rýchlo reagujeme na nahlásenia.
Ďalšie tipy, ako zaistiť bezpečnejšiu a jednoduchšiu starostlivosť o deti, nájdete tu:
Komunitné zdrojePrehlásenie
Je dôležité vedieť, že nevykonávame automatické kontroly členov našej komunity. Je na našich členoch, aby preverili spoľahlivosť osôb, s ktorými sa rozhodnú pracovať. Môžeme riešiť problémy, ktoré vznikli pri interakcii členov na našej platforme. Nemôžeme však riešiť problémy, ktoré vznikli mimo našu platformu.