Komunitné normy Babysits

V Babysits veríme, že spájaním dôveryhodných opatrovateliek s rodinami môžeme pomôcť každému rodičovi cítiť sa sebaisto a podporovane v ich ceste so starostlivosťou o deti.

Prečo sú naše komunitné štandardy nevyhnutné

Pokiaľ ide o deti, dôvera a bezpečnosť sú na prvom mieste. Preto sa očakáva, že každý člen našej komunity dodržiava najvyššie štandardy starostlivosti, rešpektu a poctivosti vo všetkých interakciách.

Tieto štandardy definujú, čo znamená byť súčasťou Babysits. Pretože blaho detí je našou najvyššou prioritou, máme nulovú toleranciu voči akémukoľvek správaniu, ktoré ohrozuje bezpečnosť alebo dôveru. Babysits nie je pre každého, a to je to, čo udržiava našu komunitu silnú.

Ďakujeme vám, že nám pomáhate vytvárať miesto, kde sa môžu rodiny a opatrovateľky spoľahlivo spájať. Spoločne robíme starostlivosť o deti spoľahlivejšou, láskavejšou a bezpečnejšou. Vitajte vo Babysits rodine!

Pre tvoju bezpečnosť používaj Babysits na komunikáciu a platby. Podpora a recenzie sú dostupné len týmto spôsobom. Zistiť viac

Hlavné normy komunity

Bezpečnosť na prvom mieste.

Dajte na prvé miesto pohodu a bezpečnosť detí v každom rozhodnutí, ktoré urobíte.

Komunikujte otvorene a úprimne.

"Zdieľajte informácie úprimne a včas. Kladte otázky, keď potrebujete pomoc. Zabezpečte, aby sa komunikovali všetky relevantné informácie."

Buďte láskaví a ohľaduplní

Zaobchádzajte so všetkými s láskavosťou a porozumením Uznajte, že každá rodina a každý opatrovateľ je iný Rešpektujte všetky pozadia, rešpektujte hranice, a vždy sa zaobchádzajte navzájom s ohľadom

Správajte sa k sebe ako rodina.

Pri starostlivosti o deti poskytnite láskyplnú pozornosť a rešpektujte rodinné zvyklosti. Pri uvítaní opatrovateľky vo svojom domove ju berte ako rodinu, jasne komunikujte a prejavte ocenenie. Tým sa vytvára komunita, v ktorej sa každý cíti cenený a podporovaný.

Štandardy opatrovateľov

Starostlivosť o deti je vážna zodpovednosť. Rodiny vám dôverujú, že poskytnete bezpečnú, spoľahlivú a rešpektujúcu starostlivosť v ich neprítomnosti. Prijmite, že každá rodina je iná. To je to, čo robí starostlivosť náročnou aj obohacujúcou. Bez ohľadu na rutiny alebo očakávania rodiny vždy kladú blaho detí na prvé miesto, rešpektujte ich domov a otvorene komunikujte s rodičmi.

  1. Hovorte otvorene a buďte pripravení.

    • Potvrďte čas príchodu, kontaktné údaje a špecifické potreby detí s rodičmi vopred.
    • Dodržiavať dohodnuté podmienky a ceny, keď je rezervácia potvrdená.
    • Príďte načas a dajte rodičom vedieť, čo najskôr, ak meškáte.
    • Poskytnite 24 hodinové upozornenie, ak neočakávane zrušíte.
    • Buďte úprimní o tom, kto ste, udržujte komunikáciu v rámci platformy Babysits a chráňte osobné informácie.
  2. Udržujte veci bezpečné a profesionálne

    • Prijmite primerané opatrenia pre bezpečnosť, ako je stretávanie sa s rodinami vopred na verejnom mieste, zdieľanie podrobností o práci s niekým dôveryhodným a kontrola recenzií rodín na platforme.
    • Oblečte sa primerane a vyhnite sa oblečeniu s urážlivými textami alebo obrázkami.
    • Opýtajte sa rodičov po príchode na akékoľvek očakávania nad rámec starostlivosti o deti (napr. ľahké upratovanie, varenie, telefonovanie).
    • Nikdy nekonzumovať alkohol, nebrať drogy, ani sa nezúčastňovať na škodlivom správaní počas poskytovania starostlivosti.
    • "Nezvať priateľov alebo neotvárať dvere cudzincom bez súhlasu rodičov."
    • Buďte priateľský a dbajte o rodinu, rešpektujúc ich pravidlá a očakávania.
    • Buďte pripravení predložiť platný doklad totožnosti na požiadanie.
  3. Dodržiavajte rodinné zvyklosti a rešpektujte ich domov.

    • Vždy dodržiavajte pokyny rodičov a rešpektujte rodinné zvyklosti ako časy na spanie, domáce pravidlá a tradície.
    • Buďte flexibilní a prispôsobte štýl tomu, čo najlepšie funguje pre každú rodinu.
    • Zanechajte dom v rovnakom stave, ako keď prídete, a nikdy si nič neberte, čo nie je vaše.
  4. Riešiť problémy s opatrnosťou a poctivosťou.

    • Prevezmi plnú zodpovednosť za deti počas práce.
    • Kontaktujte rodičov, keď si nie ste istí situáciami.
    • Nikdy nepoužívajte fyzické alebo slovné tresty.
    • "Okamžite kontaktujte rodičov, keď vzniknú problémy, ktoré sa nedajú riešiť. Pri vážnych bezpečnostných núdzových situáciách najprv zavolajte pohotovostné služby (ako polícia alebo záchranka), potom informujte rodičov."
    • Vždy klásť bezpečnosť a blaho detí na prvé miesto a prejavovať starostlivosť a láskavosť.
  5. Otvorene komunikujte po každej úlohe.

    • Úprimne nahláste, ako sa deti správali a akékoľvek problémy, ktoré sa vyskytli.
    • Očakávajte férovú platbu a riešte akékoľvek obavy v primeranom čase.
    • Nahlásiť nevhodné správanie na Babysits a zanechať užitočné recenzie pre iných opatrovateľov.

Štandardy rodiny

Privítanie opatrovateľky do vášho domova je významná zodpovednosť. Ako rodina nastavujete tón pre bezpečnú, ohľaduplnú a pozitívnu skúsenosť s opatrovaním. Prijmite, že každá opatrovateľka prináša svoje vlastné silné stránky a skúsenosti. To je to, čo robí opatrovanie jedinečným a obohacujúcim. Na budovanie dôvery a zabezpečenie najlepšej starostlivosti o vaše dieťa komunikujte očakávania jasne, rešpektujte rolu opatrovateľky a poskytujte informácie, ktoré potrebujú na úspech.

  1. "Jasne komunikujte a nastavte očakávania."

    • Poskytnite kontaktné údaje (telefónne čísla, kontakty na tiesňové volanie) a zdieľajte spánkové plány, rutiny a všetky potrebné pokyny k liekom.
    • "Jasne komunikujte pokyny a očakávania."
    • Dohodnite sa na plate, úlohách, a časovom harmonograme pred začiatkom práce.
    • Ak očakávate pomoc mimo starostlivosti o deti (napr. upratovanie, varenie), oznámte to opatrovateľovi vopred.
  2. Zachovávajte profesionálne štandardy a bezpečnosť.

    • Poskytnite 24 hodín upozornenie, ak neočakávane zrušíte.
    • Buďte úprimní o tom, kto ste, uchovávajte komunikáciu v rámci platformy Babysits a chráňte osobné informácie.
    • Zachovajte si rešpektujúce pracovné vzťahy, pričom by ste boli srdeční a starostliví.
    • Požiadajte o preukaz totožnosti na overenie, či sa ich identita zhoduje s ich profilom, ak je to potrebné.
  3. Podporujte opatrovateľky počas starostlivosti.

    • Skúste byť dostupní počas práce, alebo poskytnite náhradný kontakt.
    • Zaobchádzajte s opatrovateľmi s úctou a ocenením pre dôležitú starostlivosť, ktorú poskytujú a uistite sa, že sa cítia pohodlne a podporovaní.
    • Rešpektujte najlepšie rozhodnutie opatrovateľa v núdzových situáciách.
    • Oznámte opatrovateľovi, ak sa vrátite neskoro.
  4. Zabezpečiť spravodlivú platbu a odozvu.

    • Môžete zrušiť svoju rezerváciu pred jej začatím alebo v priebehu prvých 60 minút. Potom zaplatíte za celý dohodnutý čas, aj keď rezervácia skončí skôr.
    • Riešte akékoľvek obavy ohľadom výkonu práce v primeranom čase.
    • Nahlásiť nevhodné správanie opatrovateľa na Babysits.
    • Napíšte recenziu pre opatrovateľa a pomôžte ostatným rodičom.

Porušenia

Vieme, že každý občas urobí chybu. Naša komunita je postavená na dôvere, učení a druhých šanciach. Avšak, keď sa naše štandardy nedodržujú, ovplyvňuje to bezpečnosť a dôveru, ktoré robia z Babysits skvelú platformu. Takto riešime rôzne situácie:

  1. Drobná nepozornosť

    "Sú to neúmyselné chyby, ktoré sa môžu stať každému:"

    Príklady

    • Neskorý príchod bez upozornenia
    • Zabudnutie dodržiavať pravidlo domácnosti
    • Drobné nedorozumenie o očakávaniach
    • Neodpovedanie na správy v primeranom čase

    Čo sa stane

    Oslovíme vás, aby sme pochopili, čo sa stalo, a pomohli tomu predísť nabudúce. Pridáme poznámku k vášmu účtu a poskytneme odporúčania. Každý si zaslúži šancu učiť sa a zlepšovať. Viacero menších opomenutí môže byť považovaných za porušenie dôvery.

  2. Porušenia dôvery

    Tieto správania narúšajú dôveru, na ktorej naša komunita závisí:

    Príklady

    • Nespoľahlivé uvedenie kvalifikácie alebo potrieb
    • Nevhodné správanie s deťmi alebo rodinami
    • Diskriminácia alebo neúctivá komunikácia na základe osobných charakteristík alebo pôvodu
    • Privedenie neautorizovaných hostí alebo ponechanie detí bez dozoru
    • Zdieľanie osobných informácií mimo platformy
    • "Nedostatočné informovanie o nehodách alebo problémoch"
    • Zmena dohodnutých sadzieb, rozvrhu alebo podmienok práce po rezervácii bez obojstranného súhlasu
    • Hrubé alebo neúctivé správanie voči členom podporného tímu Babysits

    Čo sa stane

    Váš účet bude pozastavený počas vyšetrovania. Ak potvrdíme porušenie, váš účet bude trvalo zrušený. Nebudete sa môcť znova prihlásiť.

  3. Bezpečnostné obavy

    Tieto predstavujú riziko pre deti, rodiny alebo členov komunity:

    Príklady

    • Akákoľvek forma ublíženia, hrozieb alebo nebezpečného správania
    • Používanie alkoholu alebo látok počas opatrovateľskej služby
    • Nechať deti v nebezpečných situáciách
    • Krádež alebo úmyselné poškodenie
    • Zdieľanie fotografií alebo detailov o rodinách/opatrovateľoch na sociálnych sieťach

    Čo sa stane

    Váš účet okamžite pozastavíme a prioritne sa zameriame na vyšetrovanie. Ak potvrdíme porušenie, váš účet bude trvalo zrušený. Nebudete sa môcť znova prihlásiť.

Náš proces hodnotenia

Keď niekto nahlási obavy, vyšetrujeme objektívne a dôkladne. Kontaktujeme všetkých zúčastnených, aby sme porozumeli, čo sa stalo. Naším cieľom je vždy podporiť našu komunitu a zároveň udržať všetkých v bezpečí.

Ak máte niekedy obavy ohľadom nejakej situácie, prosím kontaktujte nás okamžite. Sme tu, aby sme pomohli, nie aby sme súdili.

Zákaznícka podpora

Prehlásenie

Babysits poskytuje bezpečnostné nástroje na podporu, ale vždy máte na starosti, s kým pracujete. Odporúčame vám, aby ste si prezreli profily, skontrolovali referencie a stretli sa osobne pred vaším prvým stretnutím. Riešime problémy, ktoré ovplyvňujú bezpečnosť platformy, na platforme aj mimo nej. Ak je to potrebné, môžeme obmedziť alebo odstrániť členov a spolupracovať s políciou na zachovaní bezpečnosti našej komunity.

Dôvera a bezpečnosť

Ste pripravení pripojiť sa?

Zaregistrujte ma!