Pomoc - Pre rodiny

Pre rodiny

Rodiny môžu nájsť opatrovateľky a poskytovateľov starostlivosti o deti na stránkach Babysits prostredníctvom našej stránky vyhľadávania. Do vyhľadávacieho panela môžete zadať svoje mesto, adresu alebo PSČ, aby ste mohli ľahko prehliadať opatrovateľky vo vašej oblasti.

Ak ste sa zaregistrovali a zverejnili svoj profil, môžu vás kontaktovať aj poskytovatelia starostlivosti o deti, ktorí majú záujem.

Ak chcete poslať správu poskytovateľovi starostlivosti o deti, môžete ho kontaktovať tak, že prejdete na jeho profil a kliknete na tlačidlo „kontaktovať“.

Poznámka: Ak chcete kontaktovať poskytovateľov starostlivosti o deti alebo im odpovedať, musíte mať svoj vlastný kompletný profil (nezabudnite sa teda zaregistrovať alebo prihlásiť) a mať aktívne prémiové predplatné.

Akonáhle teda nájdete opatrovateľku, ktorú chcete kontaktovať, môžete upragovať na prémiové predplatné!

Rodičia tiež na Babysits nájdu alternatívne zdroje starostlivosti o deti, napríklad opatrovateľky pre deti so špeciálnymi potrebami alebo iných rodičov (s našimi rodičia-pomáhajú-rodičom).

Rodičia budú musieť upgradovať na prémiový účet, aby mohli kontaktovať opatrovateľky. Môžete upgradovať na prémiový účet cez stránku na upgradovanie (po registrácii) alebo cez aplikáciu Babysits.

Váš prémiový účet sa obnovuje každý mesiac a je možné ho kedykoľvek zrušiť.

Ak chcete zrušiť svoj prémiový účet, môžete to ľahko urobiť na stránke účtu.

Pamätajte, že ak ste si predplatili prémiový účet prostredníctvom aplikácie pre iOS, zrušiť predplatné musíte taktiež prostredníctvom Apple. Môžete tak urobiť v nastaveniach zariadenia cez Apple ID v časti Predplatné.

Buďte si prosím vedomý toho, že aj keď zrušíte svoj prémiový účet, môže sa ešte uskutočniť konečná platba. Je to preto, že platby účtujeme s oneskorením. Napríklad, ak sa váš nový mesiac začal minulý týždeň, je možné, že mesačný poplatok za daný mesiac bude zaúčtovaný dodatočne. Nebude však zaúčtované žiadne nové obdobie.

Pokiaľ vám na prémiovom účte zostávajú nejaké dni, môžete samozrejme prémiové služby využívať aj počas zvyšných dní po zrušení prémiového účtu.
Ak máte stále problémy so zrušením svojho prémiového účtu, kontaktujte náš zákaznícky servis.

Ak ste si našli vhodného poskytovateľa starostlivosti o vaše deti, môžete si s nimi ľahko naplánovať opatrovanie.

Opatrovanie si môžete naplánovať tak, že prejdete na profilovú stránku poskytovateľa starostlivosti o deti a kliknete na tlačidlo „Požiadať o rezerváciu“, alebo navštívite svoju doručenú poštu a kliknete na komunikáciu s daným poskytovateľom starostlivosti o deti. Na ľavej strane môžete kliknúť na tlačidlo „Požiadať o rezerváciu“ a naplánovať si schôdzku. Keď poskytovateľ starostlivosti o dieťa žiadosť prijme, môžete zaplatiť za rezerváciu, a tým ju oficiálne naplánovať.

Kliknite sem pre viac informácií o rezerváciách.

Áno môžete! Aj keď bude váš prémiový účet zrušený, stále môžete v rámci zmluvného obdobia posielať správy novým poskytovateľom starostlivosti o deti. Po skončení zmluvného obdobia budete môcť pokračovať v konverzáciách, ktoré ste už začali počas svojho prémiového účtu, ale už nemôžete nadviazať nové konverzácie.

Koľko zaplatíte poskytovateľovi starostlivosti o dieťa bude závisieť od poskytovateľa starostlivosti o dieťa a situácie.

Poskytovatelia starostlivosti o deti stanovujú vlastné hodinové sadzby za opatrovanie detí na základe minimálnej mzdy, ich kvalifikácie, zručností a skúseností. Môžete to zobraziť v ich profile.

Vo svojom profile môžete tiež nastaviť sadzbu, ktorú chcete ponúknuť potenciálnemu poskytovateľovi starostlivosti o deti.

V konečnom dôsledku je na vás a poskytovateľoch starostlivosti o deti, aby ste sa dohodli na tom, koľko im zaplatíte.

Hodinové sadzby sa môžu líšiť v závislosti od počtu detí, ktoré máte, požadovaných povinností, typu poskytovateľa starostlivosti o dieťa a lokality opatrovania.

V niektorých jurisdikciách je uzatvorenie zmluvy právne povinné. Z tohto dôvodu a aby bol zážitok z opatrovania detí pre obe strany jednoduchší, vám odporúčame vyplniť a zoznámiť sa s našim vstupným formulárom.

Mali ste negatívne skúsenosti s poskytovateľom starostlivosti o deti? Je nám to ľúto.

Ak ste sa s opatrovateľkou skontaktovali prostredníctvom systému správ Babysits, môžete zanechať hodnotenie alebo dokonca používateľa zablokovať. V každom prípade vás žiadame, aby ste poskytovateľa starostlivosti o deti nahlásili prostredníctvom zákazníckeho servisu. Babysits potom bude informované o tomto hlásení a podnikne všetky potrebné kroky.

Máte ťažkosti dostať odpoveď od poskytovateľov starostlivosti o deti? Je nám to ľúto. Chápeme, že to môže byť frustrujúca skúsenosť.

Pravidelne im zasielame upomienky a e-maily a na našej stránke vyhľadávania skrývame neaktívne profily. Tu je však niekoľko krokov, ktoré môžete urobiť:

  • V profiloch môžete vidieť poslednú aktivitu a priemerný čas odozvy. Odporúčame vám kontaktovať poskytovateľov starostlivosti o deti, ktorí boli v poslednom čase aktívni, aby ste zvýšili svoje šance na odpoveď.
  • Opatrovateľky možno neprečítali vašu prvú správu, pretože sú zaneprázdnené školou. V takom prípade môže byť užitočné znova ich kontaktovať.
  • Posledným tipom je byť sám aktívnym členom. Ak poskytovateľ starostlivosti o deti zistí, že ste nejaký čas neboli aktívni alebo že nereagujete na vaše správy, môže dospieť k záveru, že už opatrovateľku nehľadáte a je pravdepodobné, že vás nebude kontaktovať.

Nájsť nedávno aktívne opatrovateľky