Pomoc - Rezervácie Babysits
Prečo používať rezervácie?
Spravujte schôdzky stráženia detí s ľahkosťou
Všetko, čo potrebujete, na jednom mieste. Pomocou rezervácií si môžete naplánovať stretnutia, zobraziť všetky nadchádzajúce a dokončené rezervácie a stiahnuť si potvrdenia o platbe pre každú rezerváciu – v jednom jednoduchom prehľade.
Bezpečné platby
Rezervácia cez Babysits je bezpečný a bezpečný spôsob, ako zaplatiť alebo dostať zaplatené. Vaše bankové údaje nie sú zdieľané s ostatnými členmi Babysits a s naším poskytovateľom platieb Stripe môžeme transakciu zabezpečiť a obmedziť podvody.
Zaručene, jednoducho a bezhotovostne
Opatrovateľky sa môžu spoľahnúť na garantované platby, zatiaľ čo rodičia si užívajú pohodlie bezhotovostných transakcií.
Ako to funguje
Rezervácia je služba, ktorá umožňuje rodičom a opatrovateľkám naplánovať a zaplatiť za schôdzky prostredníctvom našej webovej stránky a aplikácie.
Naplánujte si rezerváciu
Medzi požiadaním o rezerváciu a momentom, keď opatrovateľka dostane zaplatené, je niekoľko krokov.
- Požiadajte o rezerváciu - Keď nájdete opatrovateľku, ktorú si chcete rezervovať, prejdite do správ a nájdete možnosť vytvorenia rezervácie. Vyberte deň, čas a trvanie rezervácie a odošlite požiadavku.
- Opatrovateľka prijíma rezervácie
- Potvrďte rezerváciu zaplatením - Po zaplatení rezervácie bude potvrdená. Po skončení termínu opatrovania dostane opatrovateľka zarobené peniaze do niekoľkých pracovných dní.
Zrušiť rezerváciu
Zrušenie rezervácie je možné vykonať do 60 minút po začatí termínu stráženia detí. Potom už zrušenie a vrátenie peňazí nie je možné. Kliknite na Zrušiť a uveďte dôvod zrušenia. Po zrušení rezervácie vám do niekoľkých dní automaticky vrátime peniaze za rezerváciu.
Ak je rezervácia zrušená z dôvodu nedostavenia sa opatrovateľky, žiadame rodiča, aby zanechal recenziu v profile opatrovateľky. Nezanechali ste recenziu? Potom opatrovateľka po niekoľkých dňoch automaticky dostane negatívne hodnotenie.
Napíšte recenziu
Ako prebehla rezervácia? Nezabudnite zanechať recenziu na profile opatrovateľky. Týmto spôsobom môžu ostatné rodiny v službe Babysits zistiť, či je táto opatrovateľka dôveryhodná a dobrá vo svojej práci.
Ak nezanecháte recenziu, opatrovateľka dostane automatickú recenziu po niekoľkých dňoch.
Ochrana členov
Používame bezpečný platobný systém, ktorý nikdy nezdieľa žiadne údaje o vašej kreditnej karte alebo bankovom účte s ostatnými členmi. Platba cez Babysits je bezhotovostná, pohodlná a uchováva vaše osobné údaje v bezpečí. Aby sme zabezpečili toto a ďalšie ochranné opatrenia pre členov, žiadame od rodičov pri platbe prostredníctvom rezervácií Babysits 5 % poplatok navyše k cene za opatrovanie.
Často kladené otázky
Kde nájdete svoje rezervácie
Keď sa prihlásite do svojho účtu, môžete nájsť všetky svoje naplánované rezervácie. Hneď vedľa doručenej pošty sa zobrazí karta označená ako „Rezervácie“. Ak tento štítok nie je viditeľný, znamená to, že táto funkcia nie je vo vašej krajine dostupná.
Je funkcia rezervácie opatrovateľky bezplatná?
Opatrovateľky dostávajú 100 % zo zarobených peňazí. Rodičia zaplatia 5 % členský ochranný poplatok k príjmom opatrovateliek. V Babysits odporúčame opatrovateľkám používať platformu na rezervácie kvôli jej vstavaným bezpečnostným funkciám, jednoduchému použitiu a pretože môže pomôcť sledovať vaše zárobky.
Mám problém s rezerváciou. Čo s tým?
Ak máte problémy s rezerváciou, kontaktujte zákaznícky servis.
Pre rodičov
Kedy mi bude účtovaná rezervácia?
Po prijatí rezervácie opatrovateľkou dostanete žiadosť o platbu. Potom môžete zaplatiť za rezerváciu, aby bola konečná. Po zaplatení je rezervácia potvrdená.
Opatrovateľka neprijíma moju rezerváciu, čo môžem urobiť?
Bohužiaľ, opatrovateľky nemusia vždy akceptovať vaše požiadavky na rezerváciu. Keď sa to stane, môžete im poslať správu, aby ste im pripomenuli, že majú prijať rezerváciu.
Čo ak opatrovateľka zruší rezerváciu?
Môže nastať situácia, že sa stane niečo neočakávané a opatrovateľka zruší rezerváciu. Keď sa tak stane, platba za rezerváciu vám bude automaticky vrátená. Peniaze vám budú vrátené do 5 až 10 pracovných dní. Na stránke rezervácie si môžete skontrolovať, či bola rezervácia oficiálne zrušená. Ak nie, rezerváciu môžete zrušiť sami. Zrušené rezervácie sa zobrazia vo vašom archíve rezervácií.
Kde môžem vidieť platby za rezervácie?
Na stránke Platby na účet si môžete pozrieť potvrdenia o platbe za všetky dokončené rezervácie.
Pre opatrovateľky
Ako dostanem zaplatené?
Skôr ako budete môcť prijať rezervácie, musíte nám dať vedieť, ako vám môžeme zaplatiť. Budete musieť vykonať jednorazovú konfiguráciu svojich platieb. Ak chcete nakonfigurovať platby, prejdite na stránku platieb.
Kedy ako opatrovateľka dostanem výplatu?
Po úspešnom absolvovaní termínu opatrovania Vám príde platba do 3-8 dní. Dostanete e-mail s dňom, kedy odhadujeme, že platba bude prevedená. Platbu si môžete skontrolovať aj na stránke rezervácie.