Pomoc - Pre poskytovateľov starostlivosti o deti
Aký je minimálny vek na prihlásenie sa ako opatrovateľka?
Na používanie služby Babysitter musíte mať aspoň 16 rokov. Ak máte menej ako 18 rokov, musíte tiež požiadať o povolenie svojich rodičov predtým, ako sa zaregistrujete na platforme.
Zaregistrujte sa tu
Ako môžem kontaktovať rodiča?
Ak sa chcete uchádzať o prácu opatrovania detí v službe Babysits, môžete kontaktovať rodiča tak, že prejdete na jeho profil a kliknete na tlačidlo „kontaktovať“.
Aby ste mohli kontaktovať rodičov, musíte mať aktívny profil a overenie ID.
Ako ma rodičia kontaktujú?
Ak je viditeľnosť vášho profilu verejná alebo iba platforma, rodičia vás budú môcť kontaktovať zaslaním správy prostredníctvom nášho systému správ!
Môžete prejsť do doručenej pošty služby Babysits a odpovedať priamo.
Koľko dostanem za opatrovanie detí?
Je to na vás!
Poskytovatelia starostlivosti o deti si stanovujú vlastné hodinové sadzby za opatrovanie detí na základe minimálnej mzdy, ich kvalifikácie, zručností a skúseností.
Vo svojom profile môžete uviesť svoju priemernú hodinovú sadzbu opatrovania pre jedno dieťa. Pri úprave svojho profilu môžete vidieť aj priemernú sadzbu, o ktorú požiadali ostatné opatrovateľky, aby ste získali predstavu o tom, čo je bežné.
Výška, ktorú dostanete, sa môže líšiť v závislosti od počtu detí, ktoré opatrováte, požadovaných povinností a miesta opatrovateľskej práce.
Nakoniec je na vás, aby ste si s rodičom vyjednali hodinové sadzby.
Ako dostanem zaplatené za prácu?
Je na vás, či sa dohodnete s rodičom o platbe. Rodič vám môže zaplatiť v hotovosti alebo previesť peniaze na váš bankový účet.
V krajinách, kde je podporovaný náš rezervačný systém, vám rodičia môžu zaplatiť aj priamo cez našu platformu.
Prečítajte si viac o rezervačnom systéme Babysits.
Čo mám robiť, ak mám negatívnu skúsenosť s rodičom z Babysits?
Ak ste rodiča kontaktovali prostredníctvom systému správ Babysits, môžete zanechať recenziu o rodičovi a/alebo ho dokonca zablokovať. V každom prípade vás žiadame, aby ste rodiča nahlásili nášmu tímu podpory prostredníctvom jeho profilovej stránky. Potom môžeme podniknúť ďalšie kroky, ktoré môžu byť potrebné.
Kontaktujte zákaznícky servis
Prečo rodič neodpovedá na moju správu? Ako ich prinútim reagovať?
Pravidelne posielame upozornenia a e-maily s pripomienkami rodičom a skryjeme neaktívne profily na našej stránke vyhľadávania. Týmto spôsobom sa snažíme takýmto situáciám predchádzať.
Tu je niekoľko dôvodov, prečo rodičia nemusia reagovať, a čo by ste s tým mohli urobiť;
* Ako možno viete, rodičia potrebujú predplatné Premium, aby mohli kontaktovať poskytovateľov starostlivosti o deti.
* Profily rodičov zobrazujú ich poslednú aktivitu a priemerný čas odozvy. Odporúčame, aby ste sa obrátili na rodičov, ktorí boli nedávno aktívni, aby ste zvýšili svoje šance na odpoveď.
* Rodičia vždy hľadajú poskytovateľov starostlivosti o deti s najpodrobnejšími popismi profilov, vrátane relevantných skúseností, ako je predchádzajúca práca v oblasti opatrovania detí. Snažte sa udržiavať svoj profil aktualizovaný a profesionálny.
Musím vybaviť zmluvu na prácu opatrovateľky alebo opatrovateľky?
V niektorých jurisdikciách je uzavretie zmluvy zo zákona povinné. Z tohto dôvodu a aby bol zážitok z opatrovania detí jednoduchší pre obe strany, odporúčame vyplniť a prejsť náš prijímací formulár.
Prečítajte si formulár prijatia