Pomoc - Babysits profil

Babysits profil

Ak od Babysits nedostávate e-maily, oznámenia alebo správy, odporúčame vám skontrolovať priečinok so spamom alebo kôš. Ďalej vám odporúčame skontrolovať, či ste prihlásení na odber e-mailovej služby v nastaveniach oznámení.

Aby vás užívatelia na Babysits mohli jednoduchšie nájsť, umožnili sme, aby boli verejné profily vyhľadávateľné. To znamená, že váš profil môže byť zahrnutý aj do vyhľadávacích nástrojov, ako je Google.

Nerobte si starosti, ak svoj profil odstránite z našej platformy, bude odstránený aj z vyhľadávacích nástrojov. Upozorňujeme, že vyhľadávače neaktualizujú všetky zmeny stránok každý deň. Nezabudnite, že niekedy môže trvať až 3 mesiace, kým bude váš profil úplne odstránený z vyhľadávacích nástrojov.

Ak pripojíte jasnú profilovú fotografiu vašej tváre, vytvárate tak väčšiu spoľahlivosť a dôveru. Rodičia a opatrovateľky väčšinou kontaktujú profily s profilovou fotografiou a je nepravdepodobné, že by kontaktovali používateľa bez profilovej fotografie.

Kliknite sem a dozviete sa viac o tom, ako vytvoriť profesionálnu profilovú fotografiu a prečo je dôležité ju mať.

Ak sa váš profil zobrazí vysoko vo výsledkoch vyhľadávania, rodičia ho ľahšie nájdu. Ak chcete zvýšiť svoju pozíciu vo vyhľadávaní, môžete urobiť tri veci:

  1. Získajte odznaky. Cieľom systému odznakov je podporovať komunitu motivovaných členov uprednostňovaním najkvalitnejších a najoverenejších profilov.
  2. Používajte platformu a pravidelne kontrolujte a aktualizujte svoj profil.
  3. Zamerajte sa na svoj popis profilu. Je to prvá vec, ktorú si rodičia všimnú.

Babysits umožňuje používateľom nahlásiť na Babysits obsah, ktorý porušuje naše Pravidlá a podmienky a Normy komunity. Ak chcete nahlásiť používateľa, môžete prejsť do jeho profilu a kliknúť na možnosť „nahlásiť tento profil“. Potom sa zobrazí výzva na napísanie a odoslanie správy. Babysits potom bude informované o týchto správach a podnikne všetky potrebné kroky. Hlásenia sú dôverné, čo znamená, že používateľ, ktorého ste nahlásili, nebude na vaše hlásenie upozornený.

Ak chcete skryť konverzáciu s používateľom, môžete jednoducho kliknúť na tlačidlo archivovať v doručenej pošte. Konverzáciu nie je možné úplne odstrániť.

Ak ste verifikačný kód nedostali, odporúčame vám požiadať o nový kód prostredníctvom stránky osobných informácii.

Používatelia nemôžu sami zlúčiť svoje účty. Ak máte viac účtov, ktoré je potrebné zlúčiť, obráťte sa na zákaznícky servis. Zlúčime ich za vás, aby všetky správy, ktoré ste dostali alebo odoslali, boli v jednej doručenej pošte. Pri kontaktovaní zákazníckeho servisu nezabudnite do správy zahrnúť e-mailové adresy účtov, ktoré chcete zlúčiť, a e-mailovú adresu účtu, ktorý chcete naďalej používať.

V Babysits sa riadime zásadami primeraného používania. To znamená, že sme stanovili limit počtu správ, ktoré môže používateľ posielať, aby sme zabránili spamu a inému zneužitiu služby správ.

Naším cieľom je vytvoriť dôveryhodnú komunitu, v ktorej používatelia posielajú správy iným používateľom iba vtedy, keď majú skutočný záujem o spoluprácu. Dúfame, že obmedzením počtu správ, ktoré môžu používatelia odosielať, dosiahneme tiež to, že používatelia budú posielať správy v lepšej kvalite.

Ak ste dosiahli svoj limit, môžete kontaktovať zákaznícku podporu a získať ďalšie informácie.

Ak ste zabudli svoje heslo, môžete požiadať o jeho obnovenie. Môžete kliknúť na odkaz „zabudli ste heslo“, ktorý sa nachádza pod prihlasovacím poľom. Po zadaní e-mailovej adresy prepojenej s vaším účtom vám pošleme e-mailom odkaz na obnovenie hesla. Ak problémy s prihlásením pretrvávajú, kontaktujte zákaznícky servis.

V súčasnosti nie je možné, aby používatelia sami menili typ svojho účtu. Ak ste sa omylom prihlásili ako rodič, ale chceli ste sa prihlásiť ako opatrovateľka alebo naopak, prosím kontaktujte zákaznícky servis. Opravíme to za vás.

Svoje heslo môžete zmeniť na stránke prihlásenia a bezpečnosti. Zadajte svoje súčasné a nové heslo a potom kliknite na „uložiť“. Potom sa vaše heslo aktualizuje.

Z e-mailovej služby Babysits sa môžete odhlásiť na stránke oznámení alebo kliknutím na odkaz na odhlásenie v ľubovoľnom e-maile s upozornením. Upozorňujeme, že v súčasnosti je funkcia odhlásenia sa k dispozícii na webových stránkach Babysits prístupných cez počítač alebo mobilný webový prehliadač a v mobilnej aplikácii Babysits sa nenachádza.

Kontaktné informácie, ako je vaša adresa, e-mail, telefónne číslo a účty sociálnych sietí, sa nikdy nebudú zobrazovať ani zdieľať s tretími stranami ani inými používateľmi. Tieto informácie používame na to, aby sme overili, kto ste, poskytli presné výsledky vyhľadávania a v prípade potreby vás kontaktovali. Je výlučne na vás, aby ste akékoľvek kontaktné informácie zdieľali s ostatnými používateľmi.

Najskôr skontrolujte, či ste prihlásený na platforme svojej krajiny; nikdy nemôžete zadať adresy, ktoré sa nachádzajú mimo krajiny, do ktorej ste prihlásený. Po druhé, uistite sa, že používate správny formát PSČ. Nakoniec, ak problémy pretrvávajú alebo sa vaše mesto v našej databáze nenachádza, kontaktujte zákaznícky servis, aby sme vám mohli poradiť čo ďalej.

Zrušenie prémiového účtu na Babysits zastaví vašu automatickú platbu a nastavenie profilu na súkromný spôsobí, že váš profil nebude viditeľný pre ostatných používateľov..

Ak vám na prémiovom účte zostali nejaké dni, môžete prémiové služby využívať aj počas zvyšných dní po zrušení prémiového účtu. Po vypršaní platnosti vášho prémiového účtu si naďalej ponechávate prístup k svojmu bezplatnému účtu Babysits, vrátane možnosti pokračovať v akýchkoľvek začatých konverzáciách a prístupu k podrobnostiam transakcií. Ak už nechcete, aby vám bol účtovaný poplatok za prémiový účet, ale chcete mať naďalej prístup k svojmu účtu, je to najlepšia voľba.

Ak svoj účet nastavíte na súkromný, váš profil nebude viditeľný pre ostatných používateľov. Táto akcia nezruší váš prémiový účet. Aj keď je váš profil súkromný, môžete pokračovať v akýchkoľvek konverzáciách, ktoré ste už začali s inými používateľmi.

Ak chcete, aby bol váš profil súkromný, prihláste sa do svojho účtu Babysits a prejdite na stránku úprav svojho profilu. Kliknite na tlačidlo „Nastaviť profil ako súkromný.“

Svoj účet môžete kedykoľvek ľahko odstrániť. Stačí sa prihlásiť do svojho účtu Babysits a prejsť na stránku účtu. V dolnej časti stránky kliknite na tlačidlo „odstrániť môj účet“. Táto akcia tiež odstráni váš profil z našej platformy. Ak ste rodič a máte prémiový účet, zruší sa aj ten.